Politik

Helt ärligt så känns de som att politik ha tagit lite föe mycket på vissa just nu. När djur bli inblanda i de? Asså va?? När sen hade djuren en egen röst rätt? Kanske skulle va bättre om dom fick de. Nä men saker är när dom jag känner som mest tycker att jag ska lägga mer tid på poliktik än på mina djur, då ha de fan slagit slint i huve på dom!!! Jag är så himla ointresserad av poliktik så de finns inte i mitt huve... hur ha ni tänkt inför valet? Vet ni vad ni ska rösta på? De ända jag vet just de när de kommer till den dagen är att de är tävling i dressyr 😂. Resten skiter jag i 🤔 nej men sånt här gör mig bara arg å less på mänskligheten 😡 tro ändå ingen kommer läsa detta så skit samma. Hoppas iallafall att ni ha haft en bra helg 🌸🌸❤️
(null)
 
(null)
 
( iris )
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback