Kanske ha blivit tokig 😂

Hehe klockan Ă€r typ tre snart och jag kan inte sova... ha typ stor stĂ€dat hela huset. Plus tvĂ€ttat. KĂ€nns som jag hĂ„ller pĂ„ att vĂ€nda pĂ„ dygnet. Har iallafall haft dn mysig helg. Trots att jag inte fick vissa saker gjorda. NĂ€sta. Vecka bestĂ„r de av hundtrĂ€ning pĂ„ klubben. Jobba lite sen rida 😊 pĂ„ fredag har vi lilla julafton hĂ€r hemma sen pĂ„ lördag har vi uppesittarkvĂ€ll med nĂ„gra kompisar. Och slutligen pĂ„ lördag Ă„ker jag till övik för att fira julafton dĂ€r med familjen.kĂ€nns bara drygt att jag mĂ„ste Ă€ta tvĂ„ julbord typ efter varandra, Jaja fĂ„ se om jag stannar dĂ€r tills torsdag eller om jag Ă„ker hem pĂ„ mĂ„ndagen och super med nĂ„gra kompisar pĂ„ hallsta eller nĂ„t đŸ˜Šâ€ïž. Hoppas att ni har haft de en mysig helg ❀
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

SlĂ€nger  in liten bilder sĂ„ de inte ska va allt för trĂ„kigt inlĂ€gg â€ïžđŸŸ

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback