kanske de är dags att uppdatera mitt liv

Hej de va ett tag sen jag skrev här. Och de ha verkligen hänt en hel del, jag och min sambo ha köpt hus. Plus skaffat en till hund bara så där. Sen ha Glenn flyttat till en annan tjej Efter som han högg Simon ett antal gånger och min andra kanin. Kan inte göra av med hela min flock bara för de inte passar en individ. Plus vet jag att han ha säkert de bättre hos henne efter som då ska han börja tävla å sånt roligt. Så nu består min flock av Björn dessy iris å Laban 💕 mycket med kärlek. Sen ha jag skaffat en till bil och den här gången ingen Volvo 😂 just de i maj va jag utomlands med några kompisar, hur mysigt som helt. Förlorade oskulden också 😂 skaffade min första tatuering. Nä de rullar på som dem nu. Klar med folkan och ska tydligen börja plugga i vinter igen 💪🏼 ingen rast haha ❤️
 
 Första bilden på dessy och laban tsm <3
 
Lite bilder från den kvällen jag hämtade iris <3
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback