Från kanin till hund.

De va grymt länge sen jag satt vid nå dator. Idag har jag iallfall ridit igen. sjukt att jag har typ glömt bort hur mysigt de va. men nu kommer de bli jätte mycket med ridande framöver. Egentligen så ska  ja inte ridit nåt tanke på min rygg är ganska skadad än. menskit samma. på tisdag kommer ja gå från blond till en annan hårfärg haha. kommer bli super spännande :) sen måste jag bara tilläga att min kanin är typ ingen kanin längre. utan han tro seriöst att han är hund. han kan sitt stanna surr och stå. haha sen kommer han oftas när man ropa på han. så de va nogg de bästa valet jag gjorde. när ja valde att beålla han :) 
 
 
hoppas att ni a haft en lugn måndag. puss å hej 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback