sämsta dagen,,,

Jävla vilken da jag ha va varit med om idag... först vaknade jag med värdens röst och min hals sved. så tanken va att va sjuk men då ringde läraren och sa att jag hade ett jätte viktigt prov idag så ja... de va bara att åka ner och fixa de. va typ klar där vid halv 1. sen åkte jag till sjukhuset och skulle ta prover. seriöst jag håll på att svimma. sen ska jag dit imorgon vid 8 sen ska jag till skolan. fyyy jag slutar vid halv 4 imorgon.... sen jobbar jag både torsdag och fredag... sen i helgen ha ja tänkt att åka till Östersund och supa och träffa några kompisar... hoppas att den här veckan är snart över så slipper va så strssad som jag är.. plus ha inte mitt paket kommit än... asså de va ju länge sen jag beställde de. och de ha inte kommit än...  så lär väl skicka ett klago mejl till dom... ja men de va min dag. hoppas att ni få en bättre dag än vad jag fick så hörs vi <3

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback