Hoppas att han brinner i helvete.

okey jag vet inte hur jag ska börja min historia för er så ni förstå mig. jag har inte alls varit mig själv på ungefär ett halv år. All börja med att de kändes bättre att fly från skiten än att stå kvar och ta i mot den med ett leende. Sen kom alkoholen och snusen som ett dempande min  ångest. Allt de har ha gjort mig sjuk ihuve. Jag har drukit nästa varje helg. inte för att jag ha tycket att de varit kul utan mer att de ha varit ett plåster på såret pgr av min ångerst. Men nu ha jag betsämt mig för att släppa alkoholen och snusen helt. Visste de kommer inte va lätt men när jag väl ha klarat mitt mål så kommer jag va nog den lyckligaste människan på den här jorden. Och alla fuck folk som finns där ute kan dra åt helvet.. ni ha inget med mig och göra länge. Jag vet att jag kommer få en del med rykten nu men jag vet bästa själv vad som är sant och inte sant. I de här fallet så finns de många historier men bara en saning. och den kommer i tids nog. Men tills dess lever jag på med nya äventyr och roliga minnen. visst kommer jag en tids nog börja dricka igen men då ska jag va nog stabil och känna att jag ha båda fötterna på jorden. Och jag hoppas att jag inte behöver se den vidriga människan igen heller. Inte för att den förstörde nåt nu eller då. Men bli bara äcklad av denn saken. Ville bara skriva av mig. Hoppas att ni få en trevlig midsommar. love you <3

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback