Hur blödig kan man bli?

Idag ha de varit värdens skit dag. Men ändå super mysigt på slutet. Min älskade sambo följde med på julmys med BK idag. Massor av hund snacka å mat och presenter. Så himla mysigt. De behövde ja verkligen idag. Imorgon ska jag ringa till sjukhuset och ringa på ett hus som troligtvis jag och baby ska köpa. Hmm alla paket är också inhandlad för iår. Den här gången blev de iallafall roligt att köpa sllt. När jag å baby drog ner till Sundsvall å möte upp Johanna å hennes kille å surrade lite å sen strosade ja å baby runt bara, mer å mer börja alla känslorna komma tillbaka å allt börja bli lättare. Men dock är ja i värsta perioden nu. Hmm just de ha fått lite bättre kontakt med pappa igen. Hoppas att de håller så nu då! ❤️ men annars må alla
Djur bra å min vita hare ha också blivit kastrerad. Sen tog ja Handom ett marsvin ett tag å han ha fått ett nytt hem med tre nya kompisar. ✌🏼️❤️

 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback