Bästa helgen och veckan💖

Kan inte säga mer än att den här veckan ha varit den bästa veckan i mitt liv. Seriöst Björn ha sköt sig jätte bra och inte gjort utfall nåt. Sen ha han kunnat varit lös och kommit varje gång ja ha ropat på han <3 dessy ha pckså varit duktig. Varit med på jobbet och varit så snäll och lydig :) men de känns ganska tomt här sen när Björn åker hem och Glenn Kanske ska tillbaka 😭 sen är marsvinen nere i Västerås 😭😭 fy vill inte tänka mer framåt vill att alla ska stanna kvar och göra mitt liv helt, just de idag tog jag fel på dag så jag åkte ju som vanligt till jobbet och sen visade sig att de va nästa måndag. Jaja fick jobba fram till halv 12 och sen åkte ja på BK och tränade dessy sen när ja väl kom hem så käkade jag och tog ut Björn på prominad 👌🏼 efter de ha ja bara städat och kolla film å chillat ❤️


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback