ångerst och depp

Igår orkade jag knappt sitta vid daton. hade en fruktansvärd dag. låg typ bara på soffan och deppade. men hann gå ut på prominad och städa å  mata alla djuren m.m innan ångersten slog i. hamn och fota lite igår som jag ska fixa till å sen ladda upp här.
 
Idag har de varit en gansla hyfsad dag. kollade på film städat å varit ute med vovvarna å tagit handom mina små babisar. hade bara ångrest i morse så gick väl upp vid 6 nångång. hatar verkligen deppiga dagar. Men hur som helst så vet jag inte hur min valborg kommer bli några av mina kompisar vill att jag hänger med dom på nån fest.Men som alla säker vet så ha jag problem att träffa männiksor helst nya, å sen få jag inte heller dricka, vilket gör den saker svårare. Nä full männiksor å själv nykter går så man helts vill avstå allt. Nä skönare att ligga hemma å kolla på nån film elller sere. Just de ha börja med att se gammla filmer typ med slott å prinsar m.m ni fattar. hur mysigt som helst. helst nu när de ha varit dåligt värder i typ två dagra. Imorgon blir de typ dollar med mamma och sen till solle under helgen. sen tillbka till övik igen. hmm kanske ska sätta mig med läxan nån gång. ha ganska mycket. blääää men vi hörs alla <3

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback