Min måndag <3

Sämsta morgonen på länge.... Vaknade upp runt 5 på morgonen att ja hade så jävla ont i naken! Somnade om vaknade upp när Simon gick till skolan -.- försökte att få i mig nån mat men de gör alldeles för ont! Tur att jag hade tanläkaren igår och inte idag. Blir väl att stanna kvar i sängen efter jag vill inge ha ont :/ ha också en jävla huvvärk som kommer å går :/ tur att jag ha skrivit klart min läxa så den är inlämnad! Igår va en konstig dag. Förstå tanläkaren å bussen va sen så jag kom in hos tanläkaren 13:19 å skulle va där 13:20 lite tur va. Sen pluggade jag på bibblan sen hämtade Simon upp mig i stan åket sen till Simons föräldras hus å hämtade min nycke som jag hade glömt där! Kom hem tog en lång prominad med dessy bakade tigerskaka, såg på pH en stund sen somnade jag Hahaha vilket liv asså ://  ihelgen kommer Hanni å då
Blir de kul hoppas ja haha <3





Min älskling <3333
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback