lite bilder från jul o nyår <3

 
 
så äntligen så kan jag skriav igen, min jul och nyår va underbar mycket med folk och mat <3 plus fick ja de jag hade önska mig messt. ja va kan man säga livet är väl helt underbart. eller ja igår hände de en sjuk sak. alla vet att de ha varit kalls 1 vaning här igår och då kunde tydligen inte min buss komma så stog ute i -21 minus i 30 minuter. så fjag fick gå hem igen. ringde praktik platsen meds jag gick. hur som helt va mina tår jätte blå och gjorde ont kunde knappt böja dom :( men annars ska jag inte klaga idag ha båda hundana fått haft spa och blivit fina, tills i helgen. På söndag frirar jag och simon 1 år tsm <3 ni få lite bilder från jul o nyår <3 ha en bra tisdag <33

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback