Tillbaka <3


Fyy vilken jobbigt sommar ja ha varit med om! Allt ha bara handla om Depp å ångestfyllda nätter! Tack å lov är allt över nu!! Kan ju bara säga att vissta ha man gjort lite saker ändå! Tagit körkortet  varit i Umeå å Sundsvall badat å tillomed varit på djurensdag plus varit i stugan! Orkar inte inte säga allt men ha också träffat mina gamla kompisar! Men nu är ja hemma igen å allt känns bra igen! Å jag hoppas att allt bli bra igen å ja slipper såna nätter ja ha haft! Kändes mer som man håll sprit flaskan å kniven i andra handen varje natt! Vill tacka alla mina underbara kompisar som ha funnit hos mig å hjälpt mig varje gång<3 igår tog ja en lång sväng med Björn så han fick bada å va lös :) dessy stannade med baby å brosan i garaget :) hon hade tydligen sovit hela tiden :) sen igår kväll va vi ute å sladdade så himla kul ^^ synd att en sak gick sönder igår :/ men nu är den iallfall fixad <3 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback