love ♥

 
 
lite gamla bilder på björn och dessy när vi va ute och lekte på nån skolgård haha ♥
 
 
 
fick en blomma av min underbara älskling i förrgår så sjukt fin, belv ass pass undrade va han hade gjort haha ♥
 
 
Min underbra kille och min baby ♥ så söta tillsammans ♥
Dessys nysa overall som hon fick idag på posten ♥
 
idag ha jag tränat dessy! mycket miljöträning behövs så jag ha kontaktat en  immi-instruktör för ja vill få mer hjälp! så hoppas att jag få svar imorgon :D sen ha jag snackat med skolan i sundsvall så dom ska ta kontakt med mig imorgon så kanske ja ska gå där ♥ och björn ska få bo hos sin uppfödare så han få va med sin ena syrra och mamma så de kommer få de bra ett tag så slipper jag tänka på att han inte få jobba med sin hjärna och få va ensam på dagran :/ dessy få följa med och bo hos mig ett tag ♥ just de ha också fundera på att anmäla mig till lydnads kurser efter fått grundträning med dessy och sen kan vi ta steg två, vi ska nämligen bli bäst haha ♥♥ 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback