tagga flytt

 
nytt till dessy ♥
 
 
ÅÅ nu vill jag verkligen flytta! få inte ens va fred, idag hände de en hemsk sak! jag hade boka tvättid kl 2, då när jag kom dit va de nån som hade snott min tid hallå hur arg blir man inte. så jag gå tillbaka efter en halv timme och då är en maskin ledig så jag börja tvätta. efter ett tag dyker de upp en invandrare ( neger) han börja snacka med mig och blabla på typ att han hade ett band och så vidare och att han va känd i övik?? ää ha aldrig sett han förut eller hört talas om hans band... och sen efter en stund, gick jag dit och såg att han hade lämnat en lapp där han ville ha mitt nummer, jag låtsades inte se den! men nu är de som han väntar på mig :(( seriöst vågar inte gå dit ://

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback