Ut till friheten :)


Hej alla skit ungar där ute! Hmm vars ska jag börja? Men vecka ha varit helt galen! I måndags va jag och kollade på lägenheten! Gissa jag fick den!!! Så idag fick jag mitt kontrakt eller ja mamma efter som den ska stå på henne. Tisdagen fixade jag mitt gym kort så nu blir de att tagga träning! Sen idag va jag och kollade på skolan! Sjukt mysig skola! Vissa kanske nu vet vilken skola jag ska gå på men skit samma! Ni kommer ändå inte kunna störa mig på nåt sett :) och imorgon ha jag körleksonena sen träning sen bara vila en timme sen träning igen :) ååå just de fick också träffa gammal ansikten, nät jag va och kollade på skolan! ass kul att se dom igen :) sen ha jag väl inge mer än bara skit fredag kvar då blir de träning och sen hem till min underbara prins <3 de ha typ varit min veckan liksom. Så vi höres små barn <3 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback