Frågor och svar

1. Ditt fullständiga namn? - Chatrin jenny viktoria ljung
3. Längd? - 162
4. Vikt? - 52kg
5. Smeknamn? - Chattis,gumman hmm inge mer tror ja
6. Vart bor du? - Långsele haha
7. Vad gör du på fritiden? - Tränar hundar fotar umgås med vänner festar!
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? Långhårig blont.. över sminkad haha :)
9. Vad gillar du inte med dig själv? inget typ. nä men gillar inte mitt humor,
10. Vad är du mest nöjd med? - att jag är självständig, driven, social och positiv.
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? att jag är en glad och social person. Lätt för att öppna mig för andra, på gott och ont.
12. Vad vill du jobba med som äldre? - nåt inom hund
13. Hårfärg? - blont
14. Ögonfärg? - grön blå
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - att inom bords finns de en liten diva 
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - ha ha jag säger det inte, men jag trivs med mitt yttre, och det märks nog!
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - klart man vill se bra ut.
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - allt
19. Någon vana? kollar facebook i telle, det första och sista jag gör innan jag går upp/lägger mig. 
20. Lyckotal? - 6

Speciellt vänner/folk:

21. Vad heter din bästa vän? - Hanni
22. Hur många nära vänner har du? - asså ja vet inte :S
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? ha ha, njaa.. det skulle jag inte vilja påstå.
24. Vet många personer vem du är? - inte här men i övik så ja ;-)
25. Hör man ditt namn på jobbet, vet alla vem du är? - ja 
26. När var du senast med någon kompis? - igår
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - inte nu men förut, 
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - ojj ää minns inte? de är typ alltid folk som sover hos mig.
29. Vem sov senast hos dig? - hanni

Romantik:

30. Vill du ha ett förhållande? - ja eller sambo
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - spelar ingen roll, 
32. Är du kär? - ja
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - Mjoo..
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? ja

35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Say what?!

36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Det är ju det första man ser när man träffar nån, men annars så kvittar det. Personen blir ju faktiskt fin i ens egna ögon.

37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - ja

38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på ditt jobb? åå skit ja men är rädd för att de blir en del knullande på toan då haha..
39. I din klass? - nej de hatar ja!.

Från kram till sex:

40. Har du kramat motsatta könet? - ja
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - ja
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - ja
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - ja
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - ja
45. Har du pussat den du tycker om? - ja
46. Har du pussat någon inför folk? - ja
47. Kysst någon inför folk? - ja
48. Hånglat inför folk? - ja
49. Vem var ditt första hångel? - kom inte ihåg 

50. Hur många har du hånglat med under en kväll? kanske mellan 5/7 st? kom inte ihåg

51. Vem är ditt bästa strul? - m
52. Och vem är ditt senaste? - haha ha ju förhållande
53. Ditt snyggaste hångel? - m b
54. Skäms du över att hångla inför folk? - nopp;-)
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - om skogen och bilen räknas så ja!
56. Haft sex överhuvudtaget? - Ha ha snart oskuld på nytt!
57. Hur gammal var du första gången? 14år
58. Hur gammal vill du vara första gången? ;-)
59. Blivit dumpad efter sex? - nä men ja gjorde de
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Eh, ja!
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - Sett mig naken? Ja


Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? - ja som fan,,, men dom säger ja inte 

63. Har du någon allergi? - damm 

64. Vad tänker du på innan du somnar? - att de är snart jul 

65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? Utseendet, säkert omedvetet. Men just vad är olika.. personen kan ha ett leende, ögon eller klädstil som sticker ut.

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!

66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - att någon tycker om mig
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - båda, men i ett förhållande blir det oftast det sistnämnda.
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - båda "killar kommer och går" sägs det.
69. Hur ofta tänker du på killar? Hmm... tänker nog varje dag och flera gånger om dagen. Inte så att jag dagdrömmer, men en tanke lite då och då :)

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. Vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. Runkar du regelbundet? -

Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Icke oskuld 13år.. skulle inte kunna vänta till 40+ 
75. Vänskap eller förhållande? - Båda!
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - om jag sett den fina personligheten så skulle jag nog välja det framför en skitstövel. Men tyvärr dras det mest skitstövar till mig :-/
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - underkläder
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - ha ha va?! 13... fast hade helst stannat vid 20 :)

Skulle du?
80. Kunna vilja byta liv med någon? - Njaa, för en tid kanske. Men annars trivs jag med mitt liv.
81. Isåfall vem då? - Vet inte.
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - haha ja alla vet de svaret, så runka :-D
83. Kunna visa dig naken för hela jobbet om du fick 10.000 kr? - ha ha jag skulle kunna göra det gratis, men skulle nog bli lite stelt på jobbet efter det! ;-)
84.Kunna gå på date med någon?  Med någon på jobbet? Nej 
85. Kunna sova ute på vintern? - Kan, kan man väl. Men varför skulle jag?

86. Kunna flytta till ett annat land, vilket iså fall? - usa
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Droger? Big NO! Cigg? Mjoo, jag röker i dåliga tider!

Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - nej
89. Vad klär du dig i oftast? - jeans
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - mjoo gör jag nog. Har så sällan privata kläder på mig.
91. Klär du dig dyrt? - Nej, märkesjeans och ytterkläder, men annars så använder jag det som är snyggt och bekvämt.
92. Vilken är den fulaste klädstilen? Okej, jag är inte modemedveten ha ha.. noll koll. Tänker inte så mkt på vad andra har på sig. Men tycker inte att den "svarta" stilen är speciellt snygg.

Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - ja, <3
94. Haft sex? - ja
95. Fått en kram av en helt okänd? - nope
96. Ringt någon? - ja
97. Blivit uppringd? - ja
98. Funnit kärleken? - ja
99. Kollat på google? - ja

SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? - typ 40min

 

vill ni ha mer frågor bara att skriva på min ask eller twitter eller dw eller här <3


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback