buuhuu vilken vecka asså och de är bara tisdag :(

hejsan hoppsan <3 buuhuu vilken dag ha suttit i telefonen å pratat med sjukhuset :/ blää dom säger att dom ta saker på allvar men att vänta i en månad på ett besök suck asså!!! tur så finns de ett sjukhus i Sollefteå också haha, ska dit på tisdag och tills dess blir de lugna dagar! idag har jag hunnit med ganska mycket varit ute med dessy så hon fick springa av sig, sen städat och diskat och mata leffes plus tvättat han och dessy <3


men nu ska ja slöa framför tv och vänta på PH ska börja innan de bli de en alvedon och lite saft haha <3 just de ha också fått hem alla paket och mina skor kom ochså plis mina nyårs kläder. LÄNGTTTAR tills jul, dock ska jag fira den med jannes familj och släkt så de blir några <33333 sen på nyår ska jag fira med samma gäng plus simon haha <3 första julen på länge jag ser fram i mot .D ingen stress och bara chilla och följa med i strömmen haha <3


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback