Söndag

Ber redan nu om förlåt….. Hur kan man ringa till ens mamma och skämta om att hennes dotter ha dött. Asså hur kan man?? Jag lovar att den som  gjort de kommer få ångra sig.. Min favorit vloggare ha slutat pgr av en idiot som ha ringt till hennes mamma och påstått han han var i  från polisen och hennes dotter hade varit med om en hemsk olycka. Bara en sådan grej går så att många tappa hoppet om människor. Jag kan förstå henne på fullaste allvar, Varför hon slutar med vloggar nu. Men ändå hade han inte gjort de hade jag haft mina vloggar kvar och kunnat se dom när jag verkligen mått piss 

Men i fredags skulle skulle jag på begravingen men jag åkte iställtet ner till gävle och hade hur mycsigt som helst där nere. Men idag ska jag åka hem men håller på att städa och packa om saker så jag ska få med allt hem haha. Sen ha jag också släppt ut mina marsvin i solen så dom få käka lite gräs och mysa lite. sen ska jag hem och handla och städa upp lägenheten. Sen ska jag väl tagga inför imorgon skola/jobb igen. Inte börja jag lugn och ro utan jag börja med allt på ängång, jag är lite nervös inför skolan, efter om jag hatar verkligen skolan, men nu är de inte länge kvar tills jag börja jobba. ska dessutom jobba hela sommaren och de kommer bli ass najs. 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback