Måndag igen.

Måndag igen då, jag är så sjuk less på att va sjukskriven nu. Inte alls kul. Saknar verkligen mitt jobb. Inte skolan. Idag så vaknade ja typ vid 5 av att de va så himla fint vänder så låg å drog mig med min baby tills han skulle fara efter de käkade ja frukost å försökte plugga vidare. Sen efter de bestämde ja mig att gå till Långsele bara 7 km dit. Asså så mycket med min ångests bara att bilar åker förbi ge mig ångerst. Å att tänka på att ja ska åka buss idag till övik gör de bara värre. Känner typ att ja kommer dö. Vill inte alls. I helgen ha eve tvinga mig till nån fest i övik :/ asså bara tänk på att träffa nya människor är jobbigt. Hade ockfå försökt att fara till sandgropen å fota lite <3 Gud va ja ska hinna med mycket ^^ 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback