planer inför sommaren.

Förlåt att jag dampar sönder min blogg men den här veckan kommer bli full av nya saker. vanlig vecka inge exstra jobb va jag vet. hoppas bara att skolan bli bra imorgon. sen på torsdag ska jag ner till övik och hälsa på mamma. sen på fredag ska jag till mammas jobb och prata om sommarjobb, exstra jobb. vilket blir jätte spännande. sen efter de ska jag ner till Sundsvall och sen efter de till Gävle. Hälsa på en kompis där. Länge sen jag åkte tåg så kommer nog dö av där lite. Helgen efter de jobbar jag. sen hoppas jag att jag kommer få mer jobb. Ha också planerat in två sommarjobb den här sommaren också. De kommer bli tufft men säkert jätte roligt. Efter förrasommaren deppade jag bara så måste göra den här sommaren lite annurlunda. Mer intressant och mer pengar.sen kommer de bli en del träningar med Dessy och Björn och mina Marsvin kommer också få va med. sen bli de de vanliga bilar festande m.m hoppas att den här sommaren bli den bästa bara. Eller vad tro ni??

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback