skit onsdag.

Asså min dag. att började bra vaknade så hade lite över två timmar på mig att fixa mig för skolan. Började med att mata marsvinen å hamsten och dog fram maten till dessy. Sen sminkade jag mig sen käkade jag frukost. Efter de tog jag påmig kläderna å va på väg ut, där mötes jag av min granne som va upprörd. Min första tanke va hmm är han hög som ett hus nu eller? han hade tydligen tappat sin 4 månaders valp å ville att jag skulle hjälpa han. gick ju runt å kollade å ropade men ingen hund sen när de va typ en kvart kvar till bussen skulle gå så gick jag tillbaka för att lämna dessy och börja gå till bussen. Tro ni att jag kom så långt. Nej då. då ville han låna min mobil å ringa till polisen.... jaja så länge jag blir av med han. Desutom är jag livrädd för han. Men polisen verkade inte ta de på allvar så stog där i 25 min å väntade på att komma fram. Under din tiden pratade han med mig å sa har ni kvar mörda hunden å massoar av skit. Asså han ska va glad att jag hjälpte han. När han väl hade kommit fram å sånt så de sista han sa till mig. Du få slå min hund när du ser de. Dom måste bestraffas när dom gör fel.. hoppas att han inte hittar den................ skulle aldrig slå en hund. 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback