Värdens bästa hund :)



Igår hade jag en jätte bra dag! Slutade tidigt å allt! När jag kom hem så möts jag en en grå hund som kom sprinande lös! Sen kommer. Hans ägare körande å skriker ta hunden! Till mig! Ja fattade typ inte! Sen förklarade ägaren att han hade rymt! Ägaren sa också vars han bodde så om jag skulle få tag på hunden så kunde jag bara gå med den hem! Roligaste va nog att hunden hette roj! Jag och dessy gick mot skogen å roj följde efter fast lite på håll! När jag väl va nere i skogen släppte jag dessy! Roj blev jätte glad å leket ett tag med dessy tillslut ropade jag på dessy å hon kom! Roj avvaktade lite sen kom han å kollade vad jag hade i handen ^^ då fick jag klappa han lite sen gick han igen haha :) efter några gånger lekande med dessy så kom han till mig å la sig ^^ satt å kliande han en stund sen kopplade jag han :) roligaste att jag tog fel gata! Ganska pinsamt också haha ^^ men hur som helst kom ägaren körande i sin bil å blev överlycklig när jag kom gående med roj å dessy :) han skrek du är en ängel som fick tag på han ;) jag sa att de va så lite :) när han åkte så började jag å dessy gå hem. Dock kom vi inte så långt! Då blev vi stoppad av en bigel haha! Så då fick dessy leka igen fast med en tik :) ganska bra dag igår :) 




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback