Måndag

Idag är de ganska chill dag ^^ Simon ha risk ett och slutar tidigare än mig så han hämtar upp mig sen :3 efter de blir de väl en lugn dag! Ha funderat på att ringa sjukhuset å prata med dom om min huve värk! Har haft de ganska mycket huve värk på den sista tiden! Kanske ska börja ta tag i skiten! Imorgon blir de en skit lång dag! Först praktik sen gå ja på lunch lite tidigare sen efter de ska ja kolla på praktik/ sommarjobb sen måste jag ta mig till skolan. Ha nämligen prat med rektorn. Känner mig nervös! Inte för att jag ha gjort nåt! De handlar om nästa termin å vad jag ska göra då!

Hmm har väl inge mer att säga! Tycker att mina Inlägg blir bara tråkigare å tråkigare efter som jag gör inte så mycket under veckodagarna! Ända ja gör är väl promenader snackar i telefonen eller städar! Sen brukar mina helger va samma saker om jag inte festar! Iallafall den här veckan tänkte jag ringa till gymmet å fråga hur man blir medlem på gymmet! Sen till helgen åker jag till Ö-vik å träffat gamla kompisar plus min pappa som jag inte ha sett på ett tag! Sen hoppas jag på att mitt papper kommer den här
Veckan, så jag kan skriva provet! Vill ha mitt körkort nu! Alla frågorna på datorn är avklarad å nu är de bara att läsa boken å förfriska huve lite! Plus måste jag verkligen träna på vägmärken! Tur att sinom ska hjälpa mig ikväll men lite pluggning! Hoppas att ni få en bra måndag <3


 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback