...

Jag hatar verkligen folk som byter partner som dom byter underkläder! Usch!! För typ en antal år sen la en tjej till min på Facebook. Sen dess ha hon minns haft 1000 killar! Typ tre st varenda  månad. Sånt stör mig helst när hon skrever " åå min älskling. Du och jag mot värden! Asså snälla CP kärring lägg ner!! Nog att man ha blockat henne så öppnar hon ett nytt konto å lägger till än igen! Då undrar man hur sjuk i huve hon är! Fattar inte va hon ens vill! Känner inte ens kärringen! Plus värkar hon inte ha nåt annat att göra på dagarna! Hon verkar typ resa över allt å bli tsm med massor av konstiga killar! Lägger upp konstiga videos! Hon måste ju förstå mig om ja blockar eller ta bort än så är jag inte intresserad av hennes problem å hennes CP problem!! 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback