Min måndag sög!

hejsan hoppsan igen. min måndag började dåligt efter som jag trodde att dom hade gjort klart schmat den här veckan men de hade dom tydligen inte gjort. för i morse fick ja panik när jag ståg att jag hade missat några leksoner. tur att de finns snälla lärare som förstog att jag inte hade missat de med mining. Sen ha jag också tappat nycken så ja..... sen ha jag inte heller fått mitt CSN bidrag :// så måste snacka med dom imorgon om de också -.- sjuk de ta aldrig slut........ fick iallfall en sele till dessy såld idag å skickat iväg plus rensat ut i förådet så nu är jag på sälja humör. jag och dessy gick ilallfall på en lång prominad innan de började regna. nu ska jag iallfall äta nåt sen fortsätta sälja saker <3 puss å hej <3

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback