Till Chattis ♥

 
 
Jag fick det roliga uppdraget att göra Chattis nya header samt logga in på hennes blogg för att lägga upp headern. 
Eftersom jag fick logga in så passar jag även på att lämnar ett spår på hennes blogg utav mig. 

Ni som känner Chattis vet ju vilken underbar människa hon är. 
Jag vill även tillägga att hon är inte bara underbar, utan hon är bland dom bästa vännerna man kan ha. 
Jag har känt henne i några år nu och vi har inte bråkat en enda gång. 
Tror vi inte ens har hamnat i en negativ diskussion ihop utan vi funkar ihop hela tiden då vi har samma åsikter om det mesta och är det något vi inte kommer överens om så löser vi det på annat vis. 
Hon har funnits där för mig när jag har behövt det och såklart finns jag alltid för henne med, kommer jag alltid att göra. 
Hon har gett mig råd genom mycket. 
Vad det än har handlat om, kärleks problem, hund problem, hundträning, fotografi, att vara sig själv. 
Jag ångrar inte en sekund att jag lärde mig känna henne. 
Hon är en person som alla bör känna, alla bör ha en Chattis i sitt liv
Hon är världens bästa vän och kommer alltid att vara det. 
Love u ♥ // Thessan   www.thansson.devote.se/

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback