Säker på mitt val!

 
 

Tja nu är jag äntligen tillbaka igen ♥ nu undrar ni säker varför jag inte har bloggat, dock jag jag typ haft mycket att göra så tror inte att jag inte gör nåt på dagarna! Nä men jag har bara inte haft lust eller ork till att sätta mig vid dator och skriva på grund av ( en person) som har gjort mig verkligen illa! Sen ha jag också en nyhet att jag ska skaffa en valp! Och ni som redan vet så är de sant! Men jag kommer inte överge björn utan han ska jag forstesta träna inom spår! Så jag håller på att kolla olika kurser! Sen ska jag också gå valp kurs ♥

 

först va jag verkligen inne på Bc men sen ångrade jag mig inte på grund av andra utom mig själv! Men jag är fortfarande inne på vallar hund. Men ha iallfall tänkt att skaffa en när jag bor i ett eget hus och inte ha så långt till BK, efter som jag inte ha fixat körkortet en så är de liksom mamma som kör och hon ha inte alltid tid! De suger! Ää men hur som helst så ha jag valt en lite lugnare rast och mindre! HAHA jag som sa aldrig mer en liten hund! Men hur som helst så fastnade jag för henne, så imorgon blir de att hämta valpen♥   

 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback