mitt lov ♥

 
 

Hello nu är ja tillbaka igen  efter ett underbart lov med mina älsklingar! För på lovet fyllde ja år och hade de underbart inte ass vilt men ändå underbart med min älskling och med min underbara vovve ♥ fick underbara presenter eller ja min hund fick de haha :D hmm sen följde ja med min pöjke till fjälls och de va mysigt ♥ iallfall idag hade jag kort dag så jag drog hem vid 2 tiden, innan de så gick jag och Hanna på stan en sväng så då köpte ja B&J ♥♥♥ sen gick jag lång promenad med min bror :D så Björn fick springa av sig ute haha han kom varje gång och gick fint bredvid mig underbara odjur jag ha till hund ♥  men nu ska jag göra klart min läxa sen fixa lite mat sen gå och bada och bara mysa mer mig i sänge ♥ ses 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback