Måndag ♥

 
 
Hej alla snart är de PH sista veckan nu, buuhuuu då kommer de bli vanliga och tråkiga måndag, Idag vaknade med värdens smärta på högra sidan av kroppen, tur att jag ska till sjukhuset imorgon. hur som helst gick jag ut med dessy vid 8, hon fick springa av sig riktigt passade på att fota innan jag gick in igen, när jag kom in så käkade jag frukost sen la jag mig i soffan och kollade på en film plus julkalendern :D sen käkade jag lunch sen tog jag sist svängen innan jag gick ner till bussen. Efter praktiken kom jag hem käkade igen städade upp lite här hemma gav Dessy mat och Leffe. sen mötte jag upp Simon efter som han hade varit på Gårn. hmm de va typ hela min dag :D just de fick ett skrivbord av värdens gulligaste svärföräldrar <3 så vi satt upp de igår, De blev sjukt snyggt <333 men men hoppas att de ha också hade de en bra måndag :D 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback